Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



...Sztuczna Inteligencja AI dla początkujących. Przewodnik po nowoczesnych technologiach.
Mateusz Tkaczyk




..OpenAI. Chat GPT. Sztuczna inteligencja w ataku
Mateusz Tkaczyk




..Papież Leon XIV. Nadzieja na nowe. Wyd.I. 2025, format A5, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




..Sztuczna inteligencja AI w reklamie. Nowe horyzonty
Mateusz Tkaczyk




.Brachyterapia. Idzie raczek, czyli jak pokonałem chorobę prostaty
Lech Tkaczyk




.DeepSeek. Sztuczna Inteligencja, która zmienia świat
Mateusz Tkaczyk




.Jak napisać dobry prompt. Skuteczna komunikacja w pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI)
Mateusz Tkaczyk




.Papież Franciszek. U schyłku dnia na ponury czas. Format A5, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




.Papież Leon XIII. W obronie ludu
Lech Tkaczyk




Bajki o mądrych zwierzętach, które uczą i bawią. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Bracia Dalcz i S-ka. Format A4, oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Brühl. Format A4, oprawa miękka
Józef Ignacy Kraszewski




Diabeł. Format A4, oprawa miękka
Józef Ignacy Kraszewski




Doktor Murek zredukowany. Drugie życie dr Murka. Tom 1 i tom 2 razem. Format A4, oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Doktor Murek zredukowany. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Don Kichot z La Manchy. Format A4, oprawa miękka
Miguel de Cervantes




Drugie życie dr Murka. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Granica. Format A4. Oprawa miękka
Zofia Nałkowska




Grywalizacja i AI w marketingu. Jak inteligentne systemy AI w grach zwiększają lojalność klientów
Mateusz Tkaczyk




Hrabina Cosel. Format A4, oprawa miękka
Józef Ignacy Kraszewski




Ja Chłop. Historie z życia naszych pradziadków,dziadków i ojców
Anna Nowak




Ja Chłopka. Z pamiętnika wiejskiej kobiety. Chłop. Dzieci. Bieda
Anna Nowak




Jak napisać dobry wiersz. Ćwiczenia językowe
Lech Tkaczyka




Jak Profesor Bociek Klekot nauczał dzieci poznawania świata. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




Jak zostać poetą. Podręcznik dla początkujących. Praktyczne ćwiczenia
Lech Tkaczyk




Kiwony. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Krasnal Mądruś naucza dzieci cyferek i liczenia. Fortmat A4, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




Ludzie bezdomni. Format A4, oprawa miękka
Stefan Żeromski




MIESZANKI DLA ZDROWIA NA BAZIE ZIÓŁ MAGICZNYCH. Na różne organy i dolegliwości
Lech Tkaczyk




MÓZG MOŻNA WYĆWICZYĆ. Jak zahamować procesy starzenia się. Zawiera diety i jadłospisy
Lech Tkaczyk




MÓZG SENIORA. Jak być sprawnym intelektualnie. Zawiera diety i jadłospisy
Lech Tkaczyk




Nad Niemnem. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Eliza Orzeszkowa




NATURALNE METODY REGENERACJI ORGANIZMU. Zawiera diety i jadłospisy
Lech Tkaczyk




Opowieści o zwierzętach w domu i na łące z morałem które warto przeczytać. Format A4, oprawa miękka.
Lech Tkaczyk




Pamiętnik Pani Hanki. Format A4, oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Pan Alfabet i zagadki o literkach. Format A4, oprawa miękka.
Lech Tkaczyk




Placówka. Format A4, oprawa miękka
Bolesław Prus




Po wertepach współczesnego świata. Część II
Marianna Świerczek




POPIOŁY. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Stefan Żeromski




Prezydent. Karol Nawrocki. Czas Nadziei
Lech Tkaczyk




Prokurator Alicja Horn. Format A4. Oprawa miękka z ilustracjami
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Przedwiośnie. Format A4,oprawa miękka
Stefan Żeromski




Przygody dobrego wojaka Szwejka podczas wojny światowej. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Jaroslav Hašek




Samoleczenie bursztynem
Teresa Stąpór




Scenariusze do bajek dla przedszkoli i szkół. Część I. Wydanie III. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Scenariusze do bajek dla przedszkoli i szkół. Część II. Wydanie III. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Sentencje łacińskie. Wydanie II albumowe z ilustracjami. Format A4. Oprawa twarda.
Marek Dubiński




Sprawa różdżki czarodziejskiej
Edmund Libański




Stara baśń. Format A4. Wydanie albumowe. Oprawa miękka
Józef Ignacy Kraszewski




Świat pani Malinowskiej. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Święty Papież Jan Paweł II. ZAMACH. Biografia niezwykła. Format A5, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




Syzyfowe prace. Format A4, oprawa miękka
Stefan Żeromski




W pustyni i w puszczy. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Henryk Sienkiewicz




WARTO BYĆ PRZYJACIELEM I POMAGAĆ INNYM. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda.
Lech Tkaczyk




Wołyń. Adam. Seria: Saga rodzinna. Cz. 3. Format B5. Opr. miękka
Anna Nowak




ZIOŁA I MAGIA. Lecznicze i rytualne zastosowania roślin
Lech Tkaczyk




ZOSIA I TAJEMNICA LASU
Dominik Gawłowski

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS. W.I 2015


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Tymon Smektała
ISBN: 9788372778284
Cena: 35.00
Rok wydania: 2015
Opis: Komunikacja wizerunkowa wykorzystująca E-Public Relations jako nowoczesne narzędzie wymiany informacji poprzez nowoczesne media elektroniczne tworzy zupełnie nową jakość dialogu między dostawcą informacji a jego odbiorcą. Czym jest współczesny PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations, gdzie media społecznościowe, które dominują w komunikacji, zmieniają preferencje odbiorców na bardziej tabloidalne i w związku z tym innym staje się też sposób konsumowania tych informacji oraz cykl ich życia. Czy dzięki nowym narzędziom, sposobom wizualizacji komunikatu, działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?
Wszak współczesne media nie są już tylko źródłem informacji dla dziennikarzy. Poprzez social media, wszechobecną sieć, skorzystać z informacji, przetworzyć ją i wysłać dalej może każdy. W praktyce oznacza to, że ludzie z branży PR, specjaliści od e-komunikacji wizerunkowej, powinni nie tylko tworzyć ważne informacje, dystrybuować je, ale i generować określone zainteresowanie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Poprzez tworzenie informacji można aktualizować dane o firmie, o branży, zwracać uwagę na trendy i na bieżąco dostarczać sprawdzone fakty.
Przebojem w e-PR jest Twitter służący do komentowania bieżących wydarzeń. Za jego pośrednictwem można zachęcić do nawiązania bezpośredniego kontaktu, co dla firmy jest bezcenne. Publikacja KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS autorstwa Tymona Smektały pozwala na zdobycie teoretycznej i pogłębionej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych E-działań: w tym E-Public Relations, E-reklamy, E-designu, E-marketingu. Autor ukazuje, jak wykorzystać E-PR do łączenia informacji specjalistycznej jako elementu rynkowej komunikacji firm i przedsiębiorstw, która niezależnie od nas staje się dziś koniecznością.
Książkę polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki i rzeczowy sposób poznać nowoczesne tajniki E-Public Relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.

Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Autorem wielu artykułów naukowych z zakresu PUBLIC RELATIONS i INTERNETU

EAN: 9788372778284
Stron 152

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS. W.I 2015 do koszyka na zakupy